Thursday, December 01, 2005

dziekujemy

Dziekujemy wszystkim, ktorzy czytaja i ktorzy komentuja i tym ktorzy pisza posty oczywiscie (chocaiz jedno z nich mogloby czesciej) - jest tak jak przystalo na grupe dyskusyjna: sa tacy ktorzy pisza, tacy ktorzy czytaja i malo kto kogo zna. Ja na wiekszosci grup dyskusyjnych bylam tylko czytajacym, a tu od dwu miesiecy mam pole do popisu. I co moge napisac: ciesze sie, ze jestesmy w ten sposob razem! Mam nadzieje, ze starczy mi zapalu. Boje sie jednoczesnie zakupu tzw. cyfry, bo pewnie przestane pisac felietony, a zaczne robic mniej lub bardziej "ladne zdjecia" (pozdrawiam w tym miejscu "naszego mistrza od tulipanow"). Przepraszam tez za sarkazmy i gorlickie (lub gorlicko-tarnowskie) zarty i wyraz postow - no taki mamy humor i chyba sie z tego nie wyleczymy. Zwykle nie da sie tonu glosu wyrazic na pismie, ale mam nadzieje, ze choc czasem mozecie poczuc co chcemy Wam przekazac.
Szcegolne pozdrowienia dla, ktorzy sa z dala od Polski!

PS. Nie bojcie sie komentowac - tworzycie wraz z nami ten blog.

1 Comments:

Blogger buruuberii said...

Moc Vám děkuji! :)

10:37 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home